Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Penny and the Swingin' Cats




Μου κολλάς μια ταμπέλα στην πλάτη
Μα ξεχνάς πως εσύ είσαι η απάτη
Μου μιλάς, ξαφνικά νιώθω κάτι
Ξέρεις το δρόμο και με σιγουριά
Χωρίς να πάρω καμιά μυρωδιά

Να μου μπαίνεις στο μάτι

Θέλω να με πιεις άσπρο πάτο
Κι ας μείνει η καρδιά μου άνω κάτω
Είσαι πειρασμός απ' τους λίγους
Αύριο θα 'σαι καπνός

Ξέρω στο κάτω κάτω

Με κερνάς με σφηνάκια μια ζάλη
Μου ζητάς να βρεθούμε αύριο πάλι
Με μετράς, πάει κι άλλο μπουκάλι
Μ' έχεις τουμπάρει, δεν έχω μιλιά
Και με λικνίζεις σ' άγρια νερά

Έχω κάνει κεφάλι

Θέλω να με πιεις άσπρο πάτο
Κι ας μείνει η καρδιά μου άνω κάτω
Είσαι πειρασμός απ' τους λίγους
Αύριο θα 'σαι καπνός
 
Ξέρω στο κάτω κάτω




Στο κοτέτσι έχουμε πάρει ένα νέο πετεινάρι,
που `χει όμορφες φτερούγες και μια φουντωτή ουρά,
όλο έρχεται και πάει και τις κότες μας τσιμπάει
και φωνάζει "κοκορίκο", δυνατά κάθε φορά.

Κοκορίκο, κοκορίκο, πετεινέ μου, πιτσιρίκο,
με το κόκκινο λειρί,
κοκορίκο, κοκορίκο, για καυγά είσαι απίκο,
πετεινέ μου, πιτσιρίκο, που μας κάνεις το βαρύ




Έχω εσένα τον μεγάλο ψεύτη
της καρδιάς μου και του ονείρου κλέφτη
Απ´ αυτά και κείνα πως θ´ απαλλαγώ

Στη φωτιά σου να με καις σταμάτα
ασ'τα νάζια άσε τα γινάτια
Τα καμώματα σου τέλειωσαν εδώ

Είμαι από σπάνιο και εξωτικό χαρμάνι
Και να με ψήνεις να με καις πια δε μου κάνει
Μες το φλιτζάνι σου θα βλέπεις το όνομά μου
Πάνω στον πάτο ,στου καφέ το κατακάθι




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.