Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Ζητώ συγγνώμη από όλες τις Ελληνίδες για τα περιττά κιλά μου, και διευκρινίζω ρητά και κατηγορηματικά προς κάθε κατεύθυνση ότι αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό της φυλής μας, αλλά της προσωπικής μου νωχέλειας και εγκατάλειψης.


Είσ' αφράτη σα φραντζόλα
σαν το χάσικο ψωμί
κι όποιος σε κοιτάζει εσένα
τόνε ζώνουν οι καΰμοί

Αχ βρε κοπελλίτσα μου
όπου παω σε γυρεύω
άσπρη φραντζολίτσα μου
μέρα νύχτα σε ζητώ

Σαν κοιμούμαι βρε μικρό μου
στη γλυκειά σου την ποδιά
θέλω πάλι στο πλευρό μου
να σε νοιώσω μια βραδυά

Άσπρη κάτασπρη κοπέλλα
τον καημό σου δε βαστώ
μες στο σπίτι ξαναέλα
έλα και δεν νταγιαντώ



Έξι γκόμενες αφράτες
έμορφες και μαυρομάτες
τσάρκα βγαίνουνε στην πιάτσα
σ’ όλους κάνουνε στραπάτσα

ψάχνουν για κοροϊδάκι
ή κανένα καψουράκι
και οι έξι τού κολλάνε
το μασούρι να του φάνε

-Άϊντα!

σαν του φάνε τα ψιλά του
θα τραβάει τα μαλλιά του
τόνε κάνουνε και λιώνει
κι ύστερα το μετανιώνει

-Γεια σου Μάρκο με την Έλλη! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.